Wednesday, January 4, 2012

I'm Back...

Hi there,
Bonsoir à tous (et toutes),

Well... I won't play the "governator" piece of cake here, but even if past two years were really awfull, I'm still alive so take a breath, and yes.. I'm back.
For Christmas (or a bit more) I got some 15mm WWII stuff from Santa I will talk about really soon.
...A good company, cool people and ... tons of little gems.
I'm both lucky and glad being there again.

Bon, OK, je vais pas la faire "governator", mais n'empêche que "I'm Back...".
Mes deux années passées ont étés à ch..r.
Je me dis que tout ça n'en vaut pas la peine, alors mon seul cadeau de Noël (plaisir) a été quelques figs, hsitoire de retomber en enfance (enfin, bon, il y a deux ans quoi... ;-)).

Un blast total... je vous en parlerais prochainement.

J'ai de la chance, et suis heureux de pouvoir dire : Je crois que je suis de retour...

Cheers,
A+,

Bruno.

No comments:

Post a Comment