Tuesday, March 24, 2009

Flames of War....

As it have been accurately pointed at, this blog, written in English can be an issue to other frenchies. So, starting now, I will try to join a french translation after each english paragraph. Let me know what you think of it ... and back to the post :
(fr) Comme on me l'a très justement remarqué, ce blog en Anglais peut poser quelques soucis à certains de mes concitoyens. Donc, a compter de ce jour, j'essaierais de joindre une petite traduction à chaque paragraphe. Dites moi ce que vous en pensez... et retour au post :

Well... is it the crisis that makes me search for some dream ? Is it the fact that I did not play for far too long ? I don't know...
Anyway, I melt (yet another) last durit on today, and got FoW 8th Strelkovy guard corp.
Probably soon, there will be some katyushas to support my grenzers.
Sure they would never have even dream of it...
(fr) Bien... Est-ce la crise qui me fait courir après quelques rèves, ou le fait que je ne joue plus depuis bien trop longtemps ? Aucune idée...
Quoiqu'il en soit j'ai (encore) fondu ma dernière durite, et me suis procuré Le 8ème Corps Russe de la garde "Strelkovsky" pour FoW.
Probable que mes Grenzers seront supportés par quelques katyushas d'ici peu...
Sur qu'ils n'en avaient jamais espéré autant ...

Bruno.

No comments:

Post a Comment